Get the Support You Need

Learn from thousands of users who have made their way through our courses. Need help getting started? Watch this short video.

today's top discussions:

logo

Challenging Worry

Ashley -> Health Educator

2024-04-20 11:42 PM

Depression Community

logo

Hello

Linda Q

2024-04-11 5:06 AM

Anxiety Community

logo

Addiction

Ashley -> Health Educator

2024-04-08 3:54 PM

Managing Drinking Community

This Month’s Leaders:

Most Supportive

Browse through 411.749 posts in 47.054 threads.

160,524 Members

Please welcome our newest members: mima, FrannyLou, AABBYGAIL RUTH, ALAICA, JD7

D?cue


17 years ago 0 23 logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo 0
Bonjour � tous, je suis d�cue car pendant les jours de Noel, j'ai fum� . Je trouve cela tres dure de cotoyer les gens et de les voir fumer. Je m'ennuie de tenir une cigarette et de fumer cette maudite boucanne. Je veux continuer ma route mes le temps de r�unions des fetes me fait pens� � fumer. Un jour � la fois c,est tr;es difficile. Je ne veux pas abandonner mais je me sens un peu nule. Rainette [B]My Milage:[/B] [B]My Quit Date: [/B] 11/30/2006 [B]Smoke-Free Days:[/B] 26 [B]Cigarettes Not Smoked:[/B] 476 [B]Amount Saved:[/B] $156 [B]Life Gained:[/B] [B]Days:[/B] 2 [B]Hrs:[/B] 15 [B]Mins:[/B] 31 [B]Seconds:[/B] 49
17 years ago 0 3908 logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo 0
Just saw this I have aleady dropped you a note. My new years resolution is to relearn my French so that we can communicate more easily. I did 5 years and passed exams but that was nearly 50 years ago. I have you in IM please message me in French and I will try and reply if I get stuck I will yell for help! Phil [B]My Milage:[/B] [B]My Quit Date: [/B] 8/8/2006 [B]Smoke-Free Days:[/B] 142 [B]Cigarettes Not Smoked:[/B] 2,984 [B]Amount Saved:[/B] �745.5 [B]Life Gained:[/B] [B]Days:[/B] 29 [B]Hrs:[/B] 7 [B]Mins:[/B] 47 [B]Seconds:[/B] 39
17 years ago 0 8760 logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo 0
Rainette, Vous avez rechuter, il est maintenant temps d'apprendre de cette erreure et de continuer sur la bonne voie. Ne d�couragez-vous pas. Vous n'�tes pas seule. Il y en a plusieurs qui on rechuter et continuer leur lutte contre le tabac sans faute. Que pourriez vous faire au futur pour �viter une autre rechute? Continuez! On vous encourage! Danielle ____________________ L'�quipe de Soutien

Reading this thread: